سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
بی قرار
اینجا جایی است برای دلتنگی هایم بیقراری های عاشقانه ،دلنوشته های فراق و واگویه های غریبی اینجا جایی است که شاید میهمان بغض ها و گریه هایم باشد شاید محملی برای اشک هایی باشد که از جنس نیاز است در هر حال می نویسم شاید حرفهایم را که با بغض گلویم واشک های دلتنگی همراه است "او"بشنود شاید،شاید او که اشک را افرید تا سرزمین فراق آتش نگیرد
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 37
کل بازدید : 807318
کل یادداشتها ها : 52
خبر مایه

موسیقی


بسم الرب الشهدا والصدیقین

 

زندگی نامه شهید سید محمد رضا میر افضلی

 

شهید در تاریخ   1333 در شهر شهید  پرور رفسنجان در خانواده ای مذهبی ودر دامن مادر عفیفه وعلویه ای به نام  بی بی فاطمه میرمخلصونی پا به عرصه دنیا گذاشت  مادری که در تمام صفات به  مادرش زهرا اقتدا کرده بود.

از همان اوایل جوانی علاقه زیادی به برنامه های مذهبی و سخنرانی های مذهبی وسیاسی نشان می داد ودر مجالس سخنرانی که بر علیه  شاه تشکیل می شد شرکت می کرد .

 

در هیچ یک از نماز هایش نبود که با چشم گریان سراز سجده بر نداردعلت را که می پرسیدند  می گفت انسان همیشه باید در حال استغاثه باشد شاید که مرتکب گناه شده باشد.

 

بر خورد هایش برای دیگران درس عبرت بود.

مبارزات او بر علیه شاه در مجامع عمومی ومحل کار و تمام محافل باعث شد که توسط عوامل ساواک  شناسایی ودر اخر در تاریخ هجدهم اذر سال پنجاه وهفت توسط مزروران شاه در تظاهرات در خیابان رحمت اباد رفسنجان به در جه رفیع شهادت نایل شد .

 

اری سرنوشت مقلدان خمینی چیزی جز شهادت نیست .

اللهم الرزقنا توفیق شهاده فی سبیلک .






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ